16. prosince 2012

Free hugs

Nedávno jsem na facebookových stránkách Essence viděla fotku nehtů s nádherným růžovým lakem, který jsem prostě musela mít. Šlo o lak od Essence v odstínu 106 Free hugs.
zdroj: http://the-polished-perfectionist.blogspot.cz/2012/10/rainbow-sprinkled-free-hugs.html
Běžela jsem tedy do nejbližší drogérky a lak si koupila. Přiznávám se, že žádný lak od Essence v té nové, "vylepšené" verzi, jsem do té doby ještě neměla...a popravdě už si žádný asi ani nekoupím. Četla jsem hodně negativních recenzí na tuto novou verzi laků, hlavně co se týče výdrže, ale říkala jsem si, že mně by třeba mohl držet déle. Zázrak se ale nestal a musím říct, že tenhle lak opravdu nic nevydrží :(


odstín: 106 Free hugs
množství: 8 ml
krytí: Kryje ve 2 vrstvách.
konzistence: Konzistence laku je tak akorát, spíše tekutější, což mi vyhovuje.
schnutí: Jakmile lak aspoň trošku uschne, přetírám ho hned nadlakem, takže celkové schnutí laku nemůžu moc posoudit.
štěteček: Štětečky v této nové verzi laků byly také hodně kritizovány. Mně docela vyhovuje, ale je pravda, že s ním nehty nejdou nalakovat úplně precizně.
výdrž: Nevím, jakou výdrž má samotný lak, jak už víte, používám vždy nadlak, díky kterému mi převážná většina laků vydrží alespoň týden netknutá. Každopádně minulou sobotu k večeru jsem nehty lakovala a už po pár hodinách se začaly oprýskávat konečky. A asi po třech dnech, kdy jsem chtěla zbytky laku odlakovat, se začal sám od sebe loupat, takže jsem ani nemusela používat odlakovač...
cena: 39 Kč
Někomu, kdo si nehty přelakovává každý druhý den, tento lak možná bude vyhovovat, ale mě tedy výdrž vážně zklamala. A jaké máte zkušenosti s těmito laky vy? :)

22 komentářů:

  1. kupila som si cierny, stetcek bol cely pokriveny, supe sa do hodiny od nalakovania, je husty a bublinkuje... takze ja uz nikdy viac, co je skoda lebo tento ruzovy je fakt krasny. vejs

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem radši to starší balení. Líbilo se mi, že bylo menší a levnější, ani to menší balení jsem nikdy nespotřebovala. Ale u toho nového se mi ty štětečky líbí, já mám tenhle typ štětečků radší, ale ta výdrž je otřesná, takže ten novej mám jen 1 a další neplánuju.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja tiež ešte nemám ani jeden lak z ich novej línie a asi si ani žiadny nekúpim. Ďalšia nie moc lichotivá recenzia ma presvedčila. Ale farba je krásna to sa musí nechať.

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Bože..ty jsou dokonalé - teď mám chuť useknout si prsty :D

    OdpovědětVymazat
  5. milujem matné nechty a tieto sú úplne žuvačkovo-super :***

    OdpovědětVymazat
  6. Je to škoda no, mají vcelku hezké odstíny, ale ta výdrž.. To si raději koupím o 20-30 kč dražší lak a vydrží to :)

    OdpovědětVymazat
  7. ta fotka mě taky dostala, je to opravdu moc hezká barvička..:) ale ty nové laky, ty jsou opravdu na nic, mám dva a ani z jednoho jsem nebyla nijak zvlášť unešená..

    OdpovědětVymazat
  8. ale stetcek je super a farba ozaj krasna:)

    OdpovědětVymazat
  9. naozaj nádherná farba...škoda tej výdrže...:(

    OdpovědětVymazat
  10. Škoda, barva je to fakt krásná.. Já mám podobný od GS, je to 102 a jsou skoro totožné a tenhle mi vydrží na nehtech 3 dny (a to je u mě, co říct:)))
    JaneB

    OdpovědětVymazat
  11. vydrží prd, ale barvička je to teda nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné nehty. Jsou jako lízatko! :D

    OdpovědětVymazat
  13. Takový barbie nehtíčky:). Velmi roztomilé a podle mě i vánoční:).

    OdpovědětVymazat
  14. Já si dělávám gelové, takže výdrž nemusím řešit, protože ten lak mám pod gelem a tam vydrží vždy.. No a ta barva laku je fakt luxusní!!

    OdpovědětVymazat
  15. Barva laku je nádherná asi si ho pořídím :) Mi laky od essence vyhovují a jejích výdrž na mojich nehtech je tak 4-5 dnu :)

    OdpovědětVymazat
  16. krásna farba, a krásny tvar nechtov:)

    ja mám tieto laky rada, a som s nimi hrozne spokojná.

    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓
    nati

    OdpovědětVymazat
  17. Škoda že moc nevydrží, ta barva je opravdu moc krásná :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tento lak mám doma už nějakou dobu a ještě jsem ho nevyzkoušela:-D ale vypadá krásně na nehtech.

    OdpovědětVymazat