8. června 2012

Oasap

Dnes bych vám ráda ukázala věci, které mi přišly z Oasap. Vybrala jsem si stříbrný prstýnek a náušnice. Oba doplňky odpovídají fotkám, uvedených na stránkách, dokonce bych řekla, že v reálu jsou ještě hezčí :) 
Komunikace s Oasap byla rychlá a bezproblémová a balíček přišel zhruba za 10 dní, takže na rychlost dodání si také nemůžu stěžovat :) S náušnicemi i prstýnkem jsem spokojená, určitě je využiju. Akorát náušnice jsou docela velké a trochu těžší, myslela jsem, že budou menší, ale to je moje blbost, že jsem si nezkontrolovala rozměry, na stránkách je totiž vše napsané.

Tak mrkněte na fotky a napište mi, jestli máte s Oasap také nějaké zkušenosti. Já tyhle stránky můžu jedině doporučit , nemám k nim opravdu žádnou výtku :)


36 komentářů:

  1. Tak prsteň je super, hneď by som ho brala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten prstýnek je nádherný! Náušnice nosím jedině visací, takže ty by pro mě nebyly, ale ve visací formě bych je brala :D Vypadají dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten prstýnek je krásný, už jsem ho někde viděla. Ty náušnice taktéž. Jedna slečna si z oasap objednávala psaníčko a taky byla překvapená jeho velikostí, zajímavé že zrovna taky u téhle stránky :D:D

    OdpovědětVymazat
  4. Ten prstýnek se mi líbí moc, náušnice by se mi v téhle velikosti více líbily visací, ale tak já je nosit nebudu, že ano... :)) Jinak ale moc pěkné věcičky.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten prstýnek je opravdu krásný! Já z toho obchůdku nikdy nic ještě neobjednávala:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten prstýnek je úžasný. A ty tvé nehty - krása =)

    OdpovědětVymazat
  7. obojí je krásný! ♥
    s OASAPem mám zkušenosti, kladné :)

    OdpovědětVymazat
  8. Páni ten prstýnek se mi moc líbí ! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Prtýnek je nádherný, máš moc pěkná tvar nehtů :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já doufám že nějaké zkušenosti s oasapem brzo nabydu. Maj fakt super věci.

    OdpovědětVymazat
  11. Ten prstýnek se mi moc líbí!!:-)

    http://marsis-blog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Prsten vypadá pěkně na tvé pěstěné ručce.. :)) jak můžeš mít tak krásné nehty...
    Jinak s Oasap zkušenosti žádné nemám, jelikož mé kapsy jsou prázdné..:/

    OdpovědětVymazat
  13. Nádhera.. Ten prsten na ruce je naprosto úžasný ! :)
    I naušničky.. Jééé teď mám zase o čem přemýšlet :D

    http://michaela812.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherný šperky. Nosila bych je furt...:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ten prstýnek je UPLNĚ úžasný)

    OdpovědětVymazat
  16. Ooo ten prsten chcem ! :) Je neskutočný :)

    OdpovědětVymazat
  17. Hi, there!
    I found your blog very intresting! A lot of inspiration for myself!!!

    I would like to keep in touch with you. Would you like to follow each others blog on GFC and Bloglovin?

    Lots of love,

    www.nicoleta.me

    OdpovědětVymazat
  18. fakt nádherné, som nevedala že takéto veci majú :-)

    OdpovědětVymazat
  19. vybrala si si nádherné veci :)

    OdpovědětVymazat
  20. krasne ♥
    www.theannettevogue.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Nádherný prsten, z toho jsem úplně unešená :) a hned se jdu na stránky podívat :)

    OdpovědětVymazat
  22. nádherný prstienok a nechty! ja som objednávala práve včera,už sa neviem dočkať balíčku,ale ešte si počkám :))

    OdpovědětVymazat
  23. nádherné věci,nejhezčí jsou ty náušnice♥

    OdpovědětVymazat
  24. ten prsten je dokonalyyyy!! krasne si si vybrala :)
    http://vypredajoblecenia.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  25. krásně věci a máš i krásně nalakované nehty =) co je to za lak?

    OdpovědětVymazat
  26. Krásné, takové jemňoučké:-) A samozřejmě, úúúžasné nehty!
    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  27. Ten prstýnek je fakt skvělej! Taky jsem na něj koukala :)

    OdpovědětVymazat
  28. Zapojte sa prosím do mojej giveaway o kozmetickú tašku od Benefit

    http://dorota-art.blogspot.sk/2012/06/giveaway-o-kozmeticku-tasku-od-benefit.html

    Ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
  29. Moc pěkný prstýnek :) moc se mi líbí prstynky v takových velikostech :) a ty náušnice jsou taky pěkné, v poslední době tyhle dratkove vecicky letí a dají se sehnat úplně všude

    OdpovědětVymazat