21. července 2012

My nail care

Často se mě ptáte, jak pečuju o své nehty a jak  jsem docílila toho, že je mám relativně dlouhé a nelámou se mi. Musím se přiznat, že vůbec netuším, protože žádné zázračné pilulky na ně neberu a o nehty ani nijak extra nepečuju. Přesto vám ale pro zajímavost ukážu svou rutinu v péči o nehty.


Odlakování
K odlakování nehtů už léta používám odlakovač od Avonu Nail experts. Nemůžu ho moc porovnat s jinými, ale myslím, že většina odlakovačů bez problému splní svoji funkci a stojí pár korun.


Pilování
Nehty si většinou jen piluju, až když je mám už moc dlouhé, tak je nejdříve trochu zastřihnu malými nůžkami a potom doladím jejich tvar pilníkem. Nejčastěji používám tento skleněný pilník a piluju vždy jen v jednom směru, ne tam a zpět. A pokud mám nějaký nehet kratší, délku ostatních nehtů se vždy snažím doladit podle něj, abych neměla každý nehet jinak dlouhý :)



Změkčení nehtové kůžičky
Na nehtovou kůžičku použiju nejprve Změkčovač nehtové kůžičky (Viaderm). Při té příležitosti použiju i Masážní gel pro rychlý a zdravý růst nehtů (také Viaderm). Nevím, jestli má tento masážní gel nějaký podíl na mém růstu nehtů, ale už si ho dávám ze zvyku a minimálně hezky zjemní nehet :)





Zatlačení kůžičky
Když je kůžička změkčená, zatlačím ji k nehtovému lůžku. Pokud kůžička ještě někde přebývá, opatrně ji odstraním ořezávačem nehtové kůžičky.








Krém na ruce
Ruce namažu krémem, ideálně tím, který dobře hydratuje a rychle se vstřebá. Krém na ruce Vegalona tohle splňuje, ruce jsou po něm ještě dlouho krásně hladké a navíc úžasně voní! :)






Lakování
Přiznám se, že nepoužívám podlak, což se na mých nehtech bohužel odráží v podobě zažloutlých nehtů. Už dlouho si říkám, že bych to měla napravit, ale mám pocit, že bych pak u lakování nehtů strávila ještě víc času...Můžete mi napsat, jestli podlak používáte a jestli lakování o dost protáhne nebo je jeho lakování a schnutí bleskové :) Ale zpět k mému lakování - nalakuju tedy jednu, dvě nebo tři vrstvy laku (podle krytí) a nahoru rychleschnoucí lak (dříve Top sealer od Essence, teď používám Turbo Dry Top Coat od NYC).


A to už je ohledně mé péče o nehty asi vše. Doufám, že se článek líbil a určitě mi dejte vědět, jak o nehty pečujete vy, jsem zvědavá :)

32 komentářů:

  1. moc pěkný článek! :) opravdu se ti povedl, samé zajímavé informace :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek, já o nehty taky nijak moc nepečuju, ale výsledek je úplně opačný. Takže se mi tvé informace budou hodit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já používám odlakovač (růžový) z Lidlu ... ten má super dávkovač ;) Piluji si nehty jednou za 2 týdny a podlak používám vždy (essence) a pak normálně top sealer (essence) + ještě kapky na uschnutí essence .... takže vrstev dávám opravdu dost, ale já si nehty lakuji vždy v neděli večer u televize takže mi to čekání nevadí a navíc schnou rychle :)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U televize je to nejlepší, akorát nad tím pak strávím celý večer, když dávají něco zajímavého :) A asi ten podlak vyzkouším :)

      Vymazat
  4. Super článek !
    Já používám jako podlak gel s vápníkem od Four Seasons.
    A musím říct, že fakt ty nehty mám od té doby penvější, a hlavně mi pak nezabarvuje červený lak nehty :)

    Michellterritorium

    OdpovědětVymazat
  5. ja som nikdy nevedela na čo je ten divný nástroj a teraz viem že je to orezávatko :D ďakujem :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný článek =) Já používám tako podlak vyživující tekuté sklo a nadlak mám z obchodu s nehtařskými potřebami a je vážně super, a navíc i levnější než OPI atd. =)

    OdpovědětVymazat
  7. môžem sa ťa opýtať kde si kúpila tie výživné gély na nechty? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem je kdysi jako dárek k tabletkám na vlasy Viaderm a nevím, jestli jsou někde v obchodech vůbec k dostání. Ale určitě budou někde na internetu, když pohledáš :)

      Vymazat
    2. V některých lékárnách mají laky Four Seasons, stačí se zeptat ;)

      Vymazat
  8. dobrý post :))..já vždycky chci o nehty pečovat, chvíli se mi to i daří a pak se mi dva ulomí a mě dojdou nervy :D

    OdpovědětVymazat
  9. máš fakt krásný nehty :)
    skleněný pilníky zbožňuju!

    OdpovědětVymazat
  10. já ti tak závidím ty nehty! :) já když byla malá, tak jsem si je kousala, taky tak ted vypadá ta kvalita :( ale pečuju o ně a snažím se :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba se ti spraví, když to budeš nejméně čekat :D :) Ale ne, pokud se o ně aspoň trochu staráš, tak ony ti to časem určitě vrátí :)

      Vymazat
  11. Tak jsem se dozvěděla zase něco nového! povedený článek! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já se o své nehty starám podobně jako ty.. podlak tedy používám, ale i přesto mám nehty zažloutlé.. dřív mi to vadilo, ale teď na to opravdu kašlu, protože vím, že se tomu nedá nijak zabránit.. :(

    OdpovědětVymazat
  13. supr článek, já jen stříhám, piluju, barvím, namažu krémem ze ziaji a nanáším bezbarvý lak :D :)

    OdpovědětVymazat
  14. hodně zajímavé informace,článek je skvělý

    OdpovědětVymazat
  15. Máš strašně krásné nehty a já se o ty své starám skoro stejně jako ty :) Co se podlaku týče tak mě nijak nezdržuje, vždycky hned na něho lakuju barevný lak :)

    OdpovědětVymazat
  16. Super článek :-) Ale nemyslím si, že každý odlakovač odvede stejnou práci, dokud jsem měla nějaké obyč z drogerie, tak mi to strašně ničilo nehty. Ale teď mám přesně tento od Avonu a ten rozdíl si teda musím pochválit :-)

    OdpovědětVymazat