7. října 2011

Hearts nails

Pěkné páteční dopoledne,

před pár dny jsem si v drogérii s mými oblíbenými laky Miss Selene pořídila další dva do sbírky :) Jeden je sytě růžový a druhý průhledný se srdíčky - hlavně ten jsem prostě musela mít, protože jsem nikdy takový neviděla. Jak už jsem v jednom článku psala, laky od této značky mají bezkonkurenční výdrž (zhruba týden) a také skvělou cenu - původně stály 19 Kč, ale teď se "zdražily" na 22 Kč :( :D

Tak se podívejte, co jsem si s nimi na nehtech vytvořila a dejte mi vědět, jak se vám líbí! :)

12 komentářů:

  1. to je strasne krasne!
    http://biancaprincipessa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé ten se srdíčky mám taky, ale už bude asi tužší konzistence :-DD Hlavně díky tobě jsem si na něj vzpomněla :)) Taky jsem s nim takhle zdobila nehty..Vypadá to naprosto úžasně, hlavně jak jsi to zkombinovala se třpitkama :))

    OdpovědětVymazat
  3. WOW ty srdíčka jsou dokonalé ! :) Chci je !! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten růžoví mam taky :) a nehty jsou krásné !

    OdpovědětVymazat
  5. moc hezké, ten srdíčkový lak je super:)
    http://kateswonderlandx.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Ooo bože tvé nehty jsou úžasné!!! Tohle je vážně nádhera, máš můj obdiv! :)

    OdpovědětVymazat
  7. wow, ten lak se srdicky je uzasnej, musim se po nem nekde podivat!

    jinak kdybys mela zajem, prave u me probiha giveaway, tak te zvu.. :-)
    http://talesfrommywardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. tak ty nehty jsou super sladké !!! krásné fakt ;) ten srdíčkový lak je super ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Kde seženu ten srdíčkový? A myslíte,že vůbec ještě seženu?:)je to krásný...

    OdpovědětVymazat
  10. Vůbec nevím, jestli tuhle značku laků mají i jinde, ale já jsem ho kupovala v Brně v drogerii Jasmín :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jeee ty srdicka chci! :)) to je krasny

    OdpovědětVymazat
  12. Jéé ten se srdíčky je krásný.Kde se dá sehnat?

    OdpovědětVymazat