28. května 2013

Day 10: Gradient nails

A jsou tu poslední nehty z první desítky Nail challenge! První blok Nail challenge uzavírají gradient nails, což by se dalo nazvat i jako ombré, které je teď tak v módě :) Protože je ale klasických barevných ombré nehtů všude dost, rozhodla jsem se zapojit trochu třpytek. Nehty jsem nejprve nalakovala třemi vrstvami nude laku od Catrice (v odstínu 060 Mona Lisa Is Staring Back) a pak pomocí houbičkové metody vťukala zhruba do půlky nehtu stříbrný třpytkatý lak (Classics, 156). Konce nehtů jsem třpytivým lakem ještě přetřela, aby byly třpytky na koncích intenzivnější.

Co na tyto nehty říkáte?
PS: Máte nějaký tip na dobrý nude lak bez třpytek a bez shimmeru?

37 komentářů:

  1. Jůů, to se mi tak střašně líbí, že si tyhle nehty připíšu na svůj (čekací lakovací) seznam! A nude lak bez shimmeru? Já mám zrovna v posledním příspěvku docela dobrý od Essence, v podobné barvě tohoto :)

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to krásně, jemně, elegantně.. nemám co vytknout:)
    jinak s nude laky nemám moc zkušeností, moc je nenosím.. takže s výběrem ti asi neporadím..

    OdpovědětVymazat
  3. taký nude stále hľadám. myslím, že mi sestra nedávno ukazovala v tete jeden, len neviem či bol maybelline či nyc. vyzeral dobre

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá krásně :) !
    Dobré nude laky mají Essence, myslím, že jsou bez shimmeru.. například Cafe ole.. :) To je skvělá barvička..

    OdpovědětVymazat
  5. Míš nehty jak ty tak jsem štastná!:D:)) Krásné, jako vždy:)

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju glitry, ale nebaví mě je odlakovávat :)
    Nude laky - Essence Nude glam kolekce nebo Elf - Desert haze (kryje v 1 vrstvě a vydrží strašně dlouho) :)
    anesagill.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezke :)) decentní a přesto super :)
    Přijde se mrknout také ke me :)

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné nehtíky, snad se k blogování brzy vrátíš :)

    P.S. Ráda bych tě pozvala na Giveaway na mém blogu :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. uplne super to máš

    http://myprettyblog48.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Krásny príspevok! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné!

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway na tém back to school :) Budu ráda, když se zúčastníte! :)

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovědětVymazat
  12. krásné decentní nehty!! i tvé ostatní příspěvky se mi líbí!!

    OdpovědětVymazat
  13. Je super, že jsou vkusné a elegantní a zároveň se barevně hodí ke všemu. Přijď na návštěvu i ke mně, budu se těšit! :)

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, máš moc pěkný blog. Chci se zeptat jestli by ses chtěla navzájem odebírat ? :) Dej mi vedět na blog do komentářů.
    Můj blog zde http://lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Tak ty jsou dokonalý. Přesně taký bych chtěla :)

    OdpovědětVymazat
  16. Veľmi pekné...mám od Catrice presne ten istý lak :-)

    Papi Lapi

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, máš moc hezký blog! Mrkni i ke mě můžeme se navzájem odebírat :) Dej vedět do komentů.

    Můj blog zde http://lucieglam.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Téda, tak takovou krásu v jednoduchosti jsem déle neviděla, moc pěknéé :))

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné, elegantní, úžasné! :)

    OdpovědětVymazat
  20. sweeeet!!!
    do you follow each other?
    let me know!
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpovědětVymazat
  21. ten nude lak od catrice vypadá božsky, škoda že já nosím jen gelovky a francouzskou manikuru :)

    OdpovědětVymazat
  22. Vau tie nechty sú krásne! :) V jednoduchosti je krása proste :) :)

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  23. To vypadá dokonale, za nás by tam nemusely být ani ty třpytky. Ta Catrice je tak úžasná sama o sobě, že by nám to bohatě stačilo ;-) Dohromady je to ale dokonalé, seš vážně šikovná!

    NARA (Natálie a kláRA) blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  24. To vypadá dokonale, za nás by tam nemusely být ani ty třpytky. Ta Catrice je tak úžasná sama o sobě, že by nám to bohatě stačilo ;-) Dohromady je to ale dokonalé, seš vážně šikovná!

    NARA (Natálie a kláRA) blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovědětVymazat