18. října 2011

Autumn/winter shoes

 Čauky holky :)

už nějaký pátek sháním boty na podzim/zimu, co by mi padly do oka a zamilovala bych se do nich na první pohled. Přímo takové, ze kterých bych si sedla na zadek, jsem sice ještě neobjevila, ale favoritů mám spoustu.

Kdybych měla neomezené finance, tak nad tím vůbec nepřemýšlím a koupím si všechny, co se mi líbí, ale vzhledem k tomu, že neomezené finance nemám, tak si chci koupit maximálně dvoje boty. Nemůžu se ale rozhodnout které, poradíte mi? :)

  • Kotníčkové wedges (na klínku)  x  Kotníčkové na normálním podpatku
 
  • BOTY NA KLÍNKU
  • BOTY NA PODPATKU
  •  Válenky  x  nízké kotníčkové boty
  • VÁLENKY
  • NÍZKÉ KOTNÍČKOVÉ BOTY
Budu ráda za každý váš tip a názor, potřebuju se konečně nějak rozhodnout :))

Mějte se moc pěkně!

13 komentářů:

  1. Já bych být tebou vybrala kotníčkové wedges a pak ty nízké kotníčkové... :) Válenky se mi moc nelíbí a klasický podpatek je nepraktický :)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s Natty, jsem jednoznačně pro kotníčkové wedges :)))
    Můžu se zeptat, kde prodávají tyhle??

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za názory :) Tyhle jsou z Tally Weijl za 799,- myslím ;)

    OdpovědětVymazat
  4. rozhodne kotnickove na klinku :)

    OdpovědětVymazat
  5. já bych řekla, že válenky jsou na zimu ideální a když budeš chtít nějaký elegantnější boty, tak bych si koupila ještě ty na klínku =)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem rozhodně pro ty první, vypadají hezky zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se bejvíce líbí ty hnědé na jehla s řetízkama, ale asi nebudou moc praktické..:)

    OdpovědětVymazat
  8. válenky a nízké kotníčkové ;)

    jinak kruhovou šálu mám z gate, mají tam velký výběr, ale maji hezké i v háemku nebo v lindexu :)

    OdpovědětVymazat
  9. taky mám velký problém sehnat nějaké dobré boty .. je to strašné :/

    OdpovědětVymazat
  10. krasne si si povyberala!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Jáááj ty válenky :) A k tvému dotazu, botičky mám z Vaňkovky v Brně, obchod Street :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mně se hrozně líbí ty hnědé s řetízky, ale nedokážu si představit, že bych v zimě chodila na takovýmhle podpatku :-D a ty nad nimi jsou taky moc pěkný
    http://a-liitle-bit-of-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. válenky a ty hnědé s řetízky ! :))

    OdpovědětVymazat