1. května 2013

Day 9: Rainbow nails

Krásný První máj!

Ať už je u vás dnes slunečno, nebo deštivo, věřím, že si dnešní den užijete a dočkáte se i nějakého toho polibku pod rozkvetlým stromem :) ...A když už jsme u toho počasí, ani v květnu nás jistě neminou jarní deštíky. Po dešti se ale občas dočkáme pohledu na krásnou, pestrobarevnou duhu - a právě duhou jsou inspirovány dnešní nehty z 9. dne Nail challenge. Přemýšlela jsem, jak toto téma pojmout, protože jak už asi víte, nemám moc ráda, když jsou nehty příliš přeplácané barvami nebo vzory. Nakonec jsem tedy samotnou duhu nechala jen na prostředníčku a zbytek nehtů jsem zahalila do dešťových kapek. Přijde mi to docela vtipné a nápadité, všude jsem na tohle téma viděla jen nehty zářící všemi možnými barvami. Jak můžete vidět na fotkách níže, použila jsem celkem 8 laků, takže je tu nebudu jednotlivě vypisovat. Kdybyste nepřečetly nějaký odstín, určitě se ozvěte, ale víceméně všechny laku jste u mě na blogu už viděly :)

Jak se vám líbí dnešní duhové nehty? :)



9 komentářů: