29. května 2012

Thank you


Mám neskutečnou radost, jste skvělí! V průběžných výsledcích v soutěži o zrcadlovku na Votočvohoz jsem totiž první edit - tak už třetí (změnilo se průběžné pořadí, ale to vůbec nevadí), a to jen díky Vám :) Vůbec jsem to nečekala, mám opravdu radost...děkuju! ♥






Zároveň bych Vás chtěla poprosit o další klikání, soutěž potrvá ještě měsíc, takže průběžné 1. místo zatím nemusí nic znamenat. Z jedné IP adresy je ale počítáno pouze jedno kliknutí, takže nemusíte klikat víckrát :)


Kliknout můžete kamkoliv v tomhle okýnku (nebo vpravo v menu), přesměruje vás to na můj profil a pak to klidně můžete zase zavřít :)

Na oplátku se zase vy určitě zúčastněte mé soutěže o paletku hnědých očních stínů a hair cuff!
PS: Přidala jsem ke giveaway možnost zvýšit si vaši šanci na výhru - když budete někde mou soutěž sdílet, můžete přidat druhý komentář :)

13 komentářů:

  1. Držím palce nech to vyhraješ ! :) už som ti to odklikla minule.

    A chcem ta pozvat na moj začínajúci blog,kde práve aj prebieha giveaway.
    http://catherinestyl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Určitě se pak na tvůj blog podívám :)

      Vymazat
  2. hm.. mě tam nezařadili, bůhví proč.
    takže x kliků od fanoušků naprosto zbytečnejch.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná blbá otázka, ale napsala jsi jim mail s odkazem na svůj blog? :)

      Vymazat
    2. Mrkni znovu na ty výsledky, už tě zařadili :D :))

      Vymazat
  3. Tak to gratuluju, bylo by super kdyby ti to vyšlo:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ti přeji ať vyhraješ :) Já si na zrcadlovku musím ušetřit :/ :D

    OdpovědětVymazat