2. listopadu 2012

Lilla romantica

Dnes bych vám ráda představila svoji momentálně nejoblíbenější rtěnku. Chtěla jsem nějakou do fialkova, ale ne příliš výraznou, na rtěnky nejsem zas tak moc zvyklá a na nějakou výraznější si zatím netroufám. Tahle je přesně taková, jakou jsem hledala, je to rtěnka od Gabrielly Salvete v odstínu 01 Lilla romantica z řady Dolcezza. A jaká vlastně je?
Balení: Obal této rtěnky neurazí ani nenadchne. Balení je sice to, co vidíme jako první a často nás zaujme nějaké originální nebo roztomilé balení, ale často se pak stává, že to, co je uvnitř, už za moc nestojí. Ne nadarmo se říká: ,,Nesuď knihu podle obalu", proto u mě balení nehraje zrovna podstatnou roli :)
Pigmentace: Záleží, jak moc přitlačíte a kolikrát rty rtěnkou přejedete, tím pak můžete dosáhnout větší pigmentace. Sama o sobě je pigmentovaná spíš průměrně, což mi ale vyhovuje.
Hydratace: Tato rtěnka má přímo v popisku, že je hydratační, s čímž můžu jedině souhlasit. Rty nevysušuje a je to moje jediná rtěnka, pod kterou nemusím používat balzám, protože funkci balzámu dokáže nahradit :) 
Výdrž: Na to, že je tak hydratační, má výdrž docela slušnou. Jednou jsem to ze zajímavosti měřila a vydržela zhruba 3 hodiny, přežila dokonce i nějaké jídlo a pití. Super je, že když se po nějaké té době začne ze rtů ztrácet, ztrácí pigmentaci rovnoměrně a nezalézá do vrásek nebo do koutků jako jiné rtěnky.
Dostupnost: Měla by být ke koupi ve všech drogeriích se stojanem Gabriella Salvete.
Cena: Mě stála 74,90 Kč.


16 komentářů:

  1. vyzera na tebe uplne uzasne :) len ja sa takymto odtienom zamerne vyhybam, lebo mi robia zlte zuby :/ ale urcite vyskusam nejaky iny odtien :)

    OdpovědětVymazat
  2. nádherný odstín! mám dost podobnou od maybelline, ale je fakt, že hrozně vysušuje :/ takže se po téhle mrknu!

    OdpovědětVymazat
  3. určite sa už musim pozrieť po ružoch od GS a táto bude ako prvá :) neskutočne krásna farba :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná, k tvé světlé pleti (alespoň podle fotek) jde nádherně :) A bezva že je hydratační, to já ráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. odstín by mi vůbec neseděl,ale je to krásná barva:)

    OdpovědětVymazat
  6. tento ruž mám a je krásny :-)

    OdpovědětVymazat
  7. moc hezká rtěnka :-) sluší ti a mám takový pocit, že by mohla slušet i mně, takže se na ní skočím mrknout do krámu :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Máš super blog! a proto jsem tě nominovala do blogérského TAGU...takže jestli chceš potěšit čtenáře tím,že se toho o tobě dozví víc tak se zúčastni http://magwats.blogspot.cz/2012/11/tag.html ...budu moc ráda ;)

    OdpovědětVymazat
  9. páni, ta je opravdu úžasná, ten odstín nemá chybu :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá krásně, škoda jen, že mi takové odstíny vůbec nesluší:-(

    OdpovědětVymazat